hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نیمی از شهرستان های گیلان قرمز هستند/ رسیدگی به ۶۰۰ بیمار سرپایی

نیمی از شهرستان های گیلان قرمز هستند/ رسیدگی به ۶۰۰ بیمار سرپایی

معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به بستری ۷۲۰ بیماری کرونایی در استان، گفت: وضعیت کرونایی استان بین قرمز و نارنجی است و نیمی از شهرستان ها قرمز هستند.
دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن ۱۱۰ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۷۲۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و حدود ۱۰۰ نفر در وضعیت شدیدا بدحال قرار دارند.
وی با بیان اینکه طی مدت به ۶۰۰ بیمار سرپایی در مراکز بهداشتی و درمانی استان رسیدگی کردیم، گفت: وضعیت کرونایی استان بین قرمز و نارنجی است و نیمی از شهرستان ها قرمز هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان رشت به عنوان کلانشهر استان، اضافه کرد: در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی طی روزهای آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.
حیدرزاده، با تاکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجماعی و عدم حضور در تجمعات و ماسک زدن، گفت: مردم سعی کنند در این ایام به دید و بازدید والدین سالمند خود نروند، زیرا سالمندان سیستم ایمنی ضعیفی دارند و احتمال ابتلای آنان به کرونا بیشتر است.
وی با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون کرونا در گیلان، یادآور شد: به کادر بهداشت و درمان بخش کرونا، جانبازان شیمیایی بالای ۷۰ درصد و سالمندان بالای ۸۰ سال در حال تزریق واکسن هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد